وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

http://aja.ir/Portal/picture/?1497581/33

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخار آفرین رشته های کشتی و جودوی که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد گفت:همه ارکان قرارگاه پدافند هوایی باید از فعالیت های ورزشی چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی حمایت کنند و فرماند هان مناطق هم باید از ظرفیت حضور ورزشکاران در جهت رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند.
وی افزود:پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی مقام معظم رهبری عنایت فرمودند و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند،که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی گفت: پیشرفتی که به یاری خدا در بحث ورزش قهرمانی و همگانی در پدافند هوایی اتفاق افتاده است هم خواست ورزشکاران بوده است و هم همت تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی که باعث به وجود آمدن یک هم افزایی مناسب در این حوزه شده است.
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد:تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اولویت اولی پدافند را در بحث ورزش ثابت کرده است .
در ابتدای این مراسم سرهنگ صانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گزارشی از روند فعالیت های این مدیریت  و عناوین و افتخارات ورزشی کسب شده در سال 96 ارائه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: امیر سرتیپ اسماعیلی قرارگاه پدافند هوایی ارتش نظامی
[ پنج شنبه 24 اسفند 1396 ] [ 13:22 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب